21 Mayıs 2013 Salı

Betty Lou Manizer ile Beklenen Kavuşma!!!!

Hey güzellikler!!!! Uzun süredir yazamadım kusuruma bakmayın ama bomba gibi bir yazıyla karşınızdayım.....Ne yalan söyleyeyim sırf şu Betty Lou Manizer için uzuuuuuunca bir süredir anneler gününün gelmesini bekledim..(anneler gününü bu amaçla kullanmaktan dolayı vicdanımızı sızlatan firmalar utansın yaaaa, başka zamanlarda indirim yapsanız ne olur sanki! )..Eski yediğim indirim günleri öncesi kazıkları düşünerek kendi kendime telkinler verdim, azıcık bakle Lame, yarıya inecek fiyatı, azıcık sabret be kuzuuum diye:) Neyse nihayet beklediğime deydi ve Gratis indiriminde Betty Lou'ma kavuştum:) Ta tataaaaa bronz bronz aydınlanmış halim üst fotoda:) En sonunda yıllar yılı ünlülerde gördüğüm "ay bunların cildinde ne var, ıslak gibi duruyor, nasılda parlıyor?" sorumun yanıtını buldum....Meğersem bu aydınlatıcı meledi bunun sorumlusuymuş!!! The Balm kendini iyice aşmış, Marry Lou yani Betty Lou'nun sarışın ikiz kardeşini alsammı diye o kadar çok düşündümki anlatamam size.....Hala diyorum onu alsam daha mı iyi ederdim, asıl ünlü olan o ürün, esmeri sarışını çoğu blogger seçtiğine göre bir bildikleri vardır belki..?? :(

1. İlham kaynağım hemen hemen her makyajında sürekli aydınlatıcılı kullanarak yüzünü pasparlak makyaj yapan Hayden Panatierre ; bu fotoda marry lou mu yoksa betty lou mu kullanmış emin değilim ama istediğim görüntü kesinlikle buydu....
2. ilham kaynağım ise severek takip ettiğim ve sayesinde şu yazımda bahsettiğim Filorga iso age ve sleep and peel ürünlerini kullanmaya başladığım model recommends in videosu....Daha ben aydınlatıcılara pek bir cahil iken bu videoyu izleyip resmen büyülenmiştim...Tabi bu manken hanım kızımız çok sarışın olduğundan Marry lou'yu tercih etmiş...ve ufak dokunuşlarla sonuç nasılda muhteşem oluyor bir izleyin derim!

Betty Lou manizer kutusu şirin mi şirin tam benlik:) Birde resimdeki kız benim gibi esmer olunca dedim kesin bunu almalıyım:) mantık yürüttüm sonuçta marry lou da açık sarı parlak, bu ise golden yani daha koyu sarı bronz parlak, onun tofosunda sarışın bir hatun var, dedim betty lou benim gibi esmer Türk kadınları için:) Birde işin kötüsü Türk blogger larda çok az kaynak buldum, herkesler Marry lou almış, o yüzden kafam çok karıştı ve çok zor karar verdim, ama en sonunda bu nevaleye kavuştum:)

burada hot mama ile karşılaştırmalı swatch'larımı  görebilirsiniz.....Hot mama yazısıda yakında gelecek:)

sonuç olarak kişisel ürün yorumlarım şöyle;
Aydınlatıcı genelde göz lerin sağlı sollu kenarlarına yan dönmüş "V" şeklinde uygunlanıyor, kaş altı ve alında aydınlatılabiliyor...Betty lou bronz tonda olduğu için far olarakta kullanılabiliyor, henüz denemedim ama en kısa zamanda o şekildede deneyeceğim..
  • Ben ilk olarak eski bronzer ım gibi tum yanaklarıma alnıma yani yüzümde koca bir alana sürdüm, sanırım biraz fazla kaçırmışım yanak kenarlarım kopkoyu oldu....yani kısacası kontörleme yapmaya çok uygun değil...Bakmayın golden parladığına, biraz fazla kullanınca epey bir kahverengi gözüküyor!!!
  • Bronzer olarak kullanılacaksa çok ince kullanılmalı...Hatta bir gün hiç makyajsız tüm yüze ince bir halde kullanıp elmacık kemiklerime daha yoğun sürdüm inanın sadece bununla bile harika bir görüntü elde ettim...Nasıl fresh nasıl duru bir görüntü anlatamam size!!!Ben yaz tatillerinde sabah otelde kahvaltıya giderken nede olsa sonrası yüzmeye gideceğim makyajım akacak diye sadece yanaklarıma hafif allık yada bronzer sürüp giderim, artık bu yaz sadece betty le gideceğim, ilk günden bu kadar bronz ve taze bir görüntüye kavuşmak süper olacak:))  akşamlarıda full boyanıp ! (kokoşluğun tatilde tavan yapması:)) yine betty ile makyajımı sonlandıracağım:)
  • Aydınlatıcı olarak kullanılacaksada bence tüm yüzde büyük bir alana değilde aynen Marry lou mantığıyla elmacık kemikler vs küçük alanda yoğun aydınlatma yapılmalı... (şuan aklıma geldi bir erkek bizim postları okusa Betty kim Marry kim ? diye epey dalga geçer:)
  • Pigment yapısı çok güçlü, daha ilk sürüşte yüzümün bir anda hayal ettiğim gibi parıl parıl parlaması beni çok mutlu etti:)
  • Amaaaa dip not, parlaklığı kesinlikle sim sim gözükmüyor...doğal kendinden bir parlaklık söz konusu....Benim aydınlatıcıda en çok önem verdiğim konuda buydu, blogger arkadaşları okumanın faydası işte, zaten almadan böyle olduğunu biliyordum:)
  • Yalnız abartıp çok sürdüğünüz zaman aşırı parıldayabiliyorsunuz, aman dikkat!Disko topuna dönmeyin!
  • Birde ben  şimdiye dek porselen makyaj ve matlık delisi olarak hep o tip ürünler kullandığımdan (allıklarım bile pek simli değildir) buna tam alışamadım....Şöyle bir negatif etkisi var, ürün parlaklık verdiği için gözenekleri pütürleri daha çok ortaya çıkarıyor....Eski mat  makyajımda makyaj sonu gözeneklerim ve pütürlerim gizlenip pürüzsüz bir cilde kavuşabilirken bu makyaj tarzında maalesef çok gizleyemedim...
  • Uzaktan görüntü süperde çok yakından biraz pürüzlü durdu bende....ama bakın tekrar söylüyorum dozunu kaçırmazsanız harika bir görüntü yakalayabilirsiniz....
  • Diğer bir pozitif yanı, parlaklık insanı acaip fresh ve genç gösteriyormuş, kendime aynada baktıkça eski lise zamanlarıma döndüm adeta:) hey gidi günler pe heeey :) hatta kendime kızdım "yıllar yılı mat mat kendini  iyice kararttın beeee ne çektin kızım sen ne çektinnn BEAA!" :)
Not: Merak edenler için en üstteki fotomda önce betty lou büyük alana uygulayıp sonra elmacık kemiklerime şeftali tonu normal allığımı kullandım...İki ürün elmacık kemiğinde çok güzel bütünleşti çok canlı bir görüntü çıktı ortaya! :)

aklımda marry lou kalmadı değil:) kötü huyum işte hep alamadığımda kalır aklım :( Acaba diyorum açık sarı daha nötr tondaki marry lou alıp kullandığım allıklarla karıştırıp her makyajımı daha canlı hale getirip kullansam daha mı iyi olurdu, her daim bronzer tarzı kullanmama gerek kalmazdı....Belkide buğday tene en iyisi betty lou'dur.....Ammaaaaan yaaaa sanki uzayda integral sorusu çözüyorum, amma kafa yordum şu parıldama işine:) Makyaj deliliği bu olsa gerek! Kurtuluşu yok! :)
Size altta betty lou tutorial'lı çeşitli blogger fotoları göstermek istiyorum.....Makyaj blogger gurusu Temptalia (ortadaki) bile açık teniyle betty lou kullanabildiğine göre doğru seçim yaptım demektir! :)


      Şimdiye dek ne yazıkki bir post umu bile kısa kesemedim arkadaşlar ama aklıma ek bir bilgi daha geldi :) Söylemesem rahat edemeyeceğim!
          Dediğim gibi bu ürün pürüssüz kadife ciltli gözenekleri belirgin olmayan hatunlara eminim çok daha süper yakışacaktır...
Benim gibi karma cilde sahip gözenekli garibanlar (!) :) için aklıma bir fikir geldi:) Acaba gözenekleri kapayan bir makyaj bazı kullansak üstüne bu ürünü sürsek kaymak gibi görüntüye kavuşabilir miyiz? elimde çok başarılı bir baz yok ama denersem size hemen bilgisini vereceğim...Aranızda bu şekilde deneyen yada uygulayan varsa yorumlarını bekliyorum! 
Kendinize iyi bakın, güneşin bize tekrar göz kırpmaya başladığı şu günlerde sizde kendinize bir göz kırpın ve  parlatın parlatabildiğiniz kadar kendinizi, cilalanalım, yenilenelim!!!

Haydi hep beraber ışıldayalım kısssslarrrr:)

LAME


8 yorum:

  1. Marry lou bende de var,hediye gelmişti ve gerçekten harika bir ürün!Betty'i alsam mı diye çok kararsız kaldım,buğday tenliyim ama bana çok koyu geldi.Sürekli bronz bir parlama istemediğimden almadım.Marry daha canlı ve sade göründü gözüme.Sonuç olarak ikisi de oldukça başarılı ürünler,abartılı sürmedikçe doğal ve canlı görünmek isteyen herkes kullanabilir.Dediğin gibi gözenekler için bir çare bulabilirsen,mutlaka öğrenmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marry lou sanırım genele hitab ediyor, genel aydınlatıcı gibi, offf onuda almak istiyorum:(

      Sil
  2. kac kere elıme alıp gerı bıraktım bunu :( keske bırakmasaymısım, ilk fırsatta almalı ve mary kardesının yanına koymalı :)

    YanıtlaSil
  3. :)) güle güle kullan canım. bende öyle bir indirim gününde balm ürünleri stoklarkem mary louyu da atmıştım sepete. Ama ikisinin etkisi farklı gibi görünmüştü gözüme. marynin aydınlatıcı etkisi varmışda, betty de daha bronzer gibi gelmişti bana. betty üstü mary yapılabilir mesela. görüştüğümüzde getireyim de deneysel çalışmalara başlayalım en iyisi. ben marry yi far olarak sıklıkla kullanıyorum. var yok arası çok güzel bir etki yapıyor. tüm yüze denemiştim biara uzaylıya döndüm sevmedim.geçen arkadaşa da aldırdım mary den. satıcı kız göz altına kullanabilirsin dedi. oda saçma geldi bana.bende bu indirimde lorealin bazını aldım yanaklarıma sürdüm pek etkili gelmedi bana.bazı kaliteli seçmeli sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Sağol canım! güldürdün beni Betty üstü Marry yapılabilir diye:) Hiç duymamıştım, bu deneysel çalışmayı en kısa zamanda yapmalıyız:) En son senle Tunalı'da buluştuğumuzda göz farın pek bir parlaktı, yüzünde çok az makyaj vardı ama çok fresh/canlı gözüküyordu, şimdi anladımmmmmm! sen o gün Marry lou kullanmıştın!!!!!!Benden kaçmaz! :)

    YanıtlaSil
  5. bu post için sonsuz teşekkürlerimi bir borç bilirim:)benm gibi bir cahili aydınlattığın için.duru ve doğal bir görüntüm olsun diye kendimi paralayıp fakat ne yapacağını bilemeyen bir garibana çok faydan dokundu erkeğin okumasına gerek yok yani,ben okuyup algılamak için epey zorlandım:)makyaj bilgim sıfır ,makyaj yapan biride değilim ama doğal ışıl ışıl görünen hatunlara ağzım açık bakıyorum.marry le işlem tamammış ha denemekten zarar gelmez:))

    YanıtlaSil
  6. Zerrin'cim çok teşekkürler, yalnız ben Betty lou aldığıma pişman oldum, altın rengi ama parlasın diye azıcık çok kaçırınca kahverengi gibi oluyor, iyice koyulaşıyor, marry lou sadece ışıltılı parlaklık veriyor bunun gibi karartmıyor....aklında olsun..!

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...